Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

HAASTE!

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän. Haastan: Jenny 




1. Olen hirveä hölösuu ja kova ääninen. :)
2. Yks mulle elämän tärkeimmistä asioista tapahtuu pian, mutta en voi vielä kertoo siitä enempää.. ;)
3. Oon aina halunnu kissan. Nyt niitä on jo kaks ihanaa kisua.. 
4. Haluan siamilaisen kissan, sitten joskus myöhemmin.
5. Pienenä halusin poliisiks tai pieneläinhoitajaks ja kummikaan en oo.. :D
6. Ylä-asteella sanoin etten varmastikkaan mee opiskelemaan sosiaali- ja terveysalaa. Ja kas kumma pian mä olinki opiskelemassa lähihoitajaksi.. Amiksen ekalla ja tokalla sanoin etten aijo erikoistua lapsiin ja nuoriin. Eli olen ammatiltani lastenhoitaja. :D
7. Rakastan olla töissä koulussa, koulunkäynninohjaajana.
8. Olen työnarkomaani.
9. Mun vanhemmat on eronnu ennen ku mä oon syntyny.
10. Mulla on paljon sisaruksia, jos ihan kaikki lasketaan niin 6 siskoa ja 1 veli.
11. Seuraavaksi haluan oman asunnon. Vihaan asua vuokralla.
12. Olen harrastanu vähä vaikka mitä. Ratsastus on aina ollu lähellä sydäntä ja sitä oon harrastanu 9-vuotiaasta asti. 
13. Tällä hetkellä ootan niin lujaa että pääsen taas ratsastamaan äitin hepalla. J kun ei oo antanu nousta hevosen selkään sen jälkeen ku saatiin tietää että odotin meijän pikku hemulia. :)
14. Haluan kanssa joskus oman hepan.
15. Tykkään askarrella ja varsinki tehdä kortteja. :)
16. Olen perfektionisti, joka on välillä tosi ärsyttävää. :D
17. Haluan saksanpaimenkoiran, sitten ku meillä on omakotitalo. :D
18. Me ei J:n kanssa päästä yhteisymmärrykseen pojan nimestä. <3
19. Olen eläinrakas <3
20. Meillä on aina ollut eläimiä kotona.
21. Oon läheinen äidin kanssa.
22. Isäpuoli on mulle ku isä. <3
23. Vihaan ku en osaa kunnolla käyttää tietokoneita tai lisätä tänne blogiin juttui. Aina pitää kysyä Annelta. :)
24. On outoa ku on saanu olla kotona, eikä oo tarvinnu töihin. Toisaalta tykkään olla äippälomalla, mutta toisaalta haluan myös töihin, vaikka siellä ehtii olla. :D
25. Huh onneks viimenen. Vihaan sitä ku J pelaa niin paljon tietokoneella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti