Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Nouran Gawain

Äitillä on venäjänsininen, jonka oikee nimi on Nouran Gawain, mutta näin meidän kesken Igor. Igor täyttää tammikuussa jo 8 vuotta. Igor on mulle tosi rakas kisu. :D Silloin ku mä asuin vielä kotona niin Igor seuras mua kaikkialle ja nukku mun kanssa. Mä olin ainut joka jaksoi sen kanssa leikkiä. Nykyään se on niin läski ku kukaan ei leiki sen kanssa. :D Sitten tällä meijän hassulla on omat jutut, Igor käy nimittäin WC-pytyllä pissalla. ;)

Igor ja Heppu
 Tää kuva on aika vanha. :D Heppu oli ensin äitin kissa, mutta Igor ei tykänny Hepusta ja rupes protestoimaan kakkaamalla sänkyyn sun muuta niin Heppu muutti sitten mulle. :)


Sitten äitillä on kaks rottweileria  Roni ja Niki. Roni on jo vanha herra, ikää jo 12 vuotta ja Niki on vasta 1,5 vuotta eli täysin kakara vielä. :) Niki on oikee sylikoira, koko ajan se haluaa syliin ja rakkautta. Kevyt sylikoira Niki ei oo ku painoo on ainaki 40 kiloo.

Niki, pikkunen pupu. :D

Roni tekee tuttavuutta Hemmon kanssa.
 Sitten äitillä on vielä hevonenki Joystep eli Joissi. Joissi on entinen ravuri, jolla nyt vaan ratsastetaan. Joissista mulla ei oo kuvaa, pitää ottaa sitte ku pääsen seuraavan kerran tallille. :) Tällaista tällä kertaa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti