Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Meillä oo oikeen mtn ihmeellistä tapahtunu. Ollaan ulkoiltu ja kyläilty.
Tänään kävästiin joulumarkkinoilla ja mun oli pakko ostaa M:lle kunnon hanskat. Suomalaista käsityötä.
 Toivon, että noilla hanskoilla ei tuu kovilla pakkasilla kylmä sormiin.. :)
Tässä viikonloppuna J on hakenu aamusin M:n sängystä ja eileen mä sain "nukkua" pidempään eli siis oon torkadellu ja välillä säpsähtäny hereille. Tänään aamusta J ja M tuli herättämään mut. Sain siinä samalla kauhasta päähän, ku tuo pikkumies oli liian innokas herättäjä. :D J oli laittanut aamupalat ja kahvin valmiiksi.. Okeij sillä syyllä, että mä syötin sitte aamupalan M:lle, mutta sopii se mulle noinki. :D



Hyvää joulun odotusta kaikkille. :)
Vielä Oliverin tervehdykset.

2 kommenttia: