Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

maanantai 18. helmikuuta 2013

Ihanaa maanantaita

Tänään on ollu ihan loistapäivä... Töissäki oon eri paikassa tämän viikon,, vähä erilaista! Töiden jälkeen Mironki sai hakea päikkäreiltä suoraan välipalalle. Kävästiin kaupassa. Syötiin sellasta ruokaa, että jopa Miroki söi. Ison annoksen, kun sai syödä ihan ite.! Meillä syödään tästä lähin perunamuusia. :)
Ite melkeen itkin ku ei tarvinnu kertakaan auttaa toista syömään, vaan niin reippaasti söi. <3 Arjen pieniä iloja.
Päätin sitte, että mennään kylpyyn ja Miro saiki leikkiä kylvyssä puolisen tuntia. Toinen niin nauttii kylpemisestä. Ite sai olla kuuman suihkun alla.. :D
Iltapalaksi tehtiin vielä ropsua ja sekin uppos hyvin alas, jopa meidän rosvoki iski ruokapöytään. Heppu ei voinu vastuttaa ropsua. :D
Mulla tuliki lapsuusmuistot mieleen. Aina ku mentiin mumman ja paapan kanssa mökille niin paapan äiti oli tehny ropsua. Nam.. Oon ollu tosi pieni kun paapan äiti on kuollu, ehkä 3-4vuotta.

Mutta ihanaa maanantaita kaikille. :)
Mä oon tainnu hukata kameran. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti