Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

lauantai 2. helmikuuta 2013

Työt

Viime postauksesta on aikaa. Tuossa viime viikon torstaina olin työhaastattelussa ja se meni ihan ok.. Pääsin kotiin ja olinko ollu tuntiakaan kotona ja mulle jo soitettiin että sais tulla töihin ja sille tielle oon jääny.
Eli oon ollu töissä. Töistä päästyä oon ollu ihan rätti poikki ja ne muutamat tunnit joiden aikana nään Miroa niin ne on omistettu Mirolle.
On outoa ku ei näekkään niin paljoa tuota poikaa kun tottunu olemaan joka päivä kotona pojan kanssa.
Nyt näkee muutaman tunnin vaan..
Mirollekki on ollut outoa, kun ei näe mua paljoa. J on Miron kanssa kotona ja J sanoiki että Miro ettii mua päivisin ja huutelee "äitii"..
Kotiin ku tuun niin Miroki heti huutaa äitii ku ulko-oven avaan. Ihanaa on tulla kotiin, kun on tuollainen vastaanotto.. :)

Eileen töistä päästyä lähdin ajelemaan kotiin päin. Olin liikkeympyrässä ja yht´äkkiä sieltä tuli vaan auto mun eteen enkä saanu autoa pysähtymään, vaikka kuinka jarrua painoin. No rysäyshän siitä tuli.. Otti kyllä päähän. Poliisejaki sai odotella reilu 20 min. Noh ne polisiitki tulivat ja ruvettiin sitte siinä kattomaan autoja ja selitin poliiseille mistä suunnasta tulin ja mistä tuli toinen auto. Ei tässä vielä mtn, mutta sitte ku se toinen kuski sanoi poliiseille, että eikös se vika ole peräänajan eli siis mun. Niin kyllä mä näin punasta ja melkeen huusin että kyllähän se oli sen vika kun kolmion takaa mun eteen änki.. Siinä sydän löi sataa ja tuhatta ja onneks poliisit sanoivatkin, että vika oli sen toisen kuskin. Selittivät sitte sille kuskille liikkennesäännöt. :D  Meidän autossa on sitte hieno lommo keskellä etupäätä.. Maanantaina töiden jälkeen saanki sitte suunnata korjaamolle varaamaan aikaa. Eniten ärsyttää, että aikaa menee hukkaan ku pitää kiikuttaa tuota autoa minne vaan ja milläs mä sitte meen töihin ku auto on korjaamolla,, ärsyttävää.. -.-

Vähä Nikin halailua

pusu Nikille

Toivottavasti mä pääsen itekki pian elävien kirjoihin ku tottuu taas töiden tekoon. :D Jaksaa sitte taas enemmän tehä kaikkea ja postailla. ;) Mutta tässä menee vielä hetki että tottuu uuteen arkeen.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti