Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

torstai 27. syyskuuta 2012

Ollaanko apinoita?

Eileen kävästi vähä shoppaikemassa uuteen asuntoon. Ostettiin taas kaikkea mitä ei ihan vielä oliskaan tarvinnu. Mun ehdoton pakko-ostos oli tv makkariin. :D Ja J sitte haluskin ittelleen uuden tietsatuolin. Sen vanha on jo niiiiin kamala, rikkinäin ja se NARISEE.. J:n siskolta kylläkin jo oltiin ostettu niiden vanha tuoli, mutta se tulee nyt mulle askartelutuoliks..
Sitä keittiönpöytää ei löytyny mikä oli ostoslistalla ekana.. Mä tykkään sisutuksessa pähkinänruskeesta ja meillä onkin olkkarissa kaikki huonekalut tätä pähkinänruskeeta paitsi sohva on vaaleenruskee tai joku sellanen..! No J sitten sanoi että ei hän edes tykkää tuosta ruskeesta väristä. :O Ja nyt vasta sitte sanoo sen ku koko olohuone on jo sitä väriä! Nimittäin olisin halunnu keittiönpöydänkin pähkinänruskeena ja J vissiin valkosena. Meillehän ei tule ainakaan valkosta pöytää jos se musta riippuu. :D
Eteiseenkin olis tarkotus hankkia jonkinlainen sälytysjärjestelmä,, mutta mitä??? Eli sekin on hakusessa ja parempi ostaa se sitten ku asutaan siellä, ettei tuu liian pieni tai iso..
Äiti oli työkaveriltaan ostanut mullekki apina-pipon, samanlaisen jonka M sai synttärilahjaks.

M on nyt loppuviikon joka päivä hoidossa, että saadaan kaikki hommat täällä vanhalla kodilla hoidettua.
-tiskikone pitää irrottaa ja laittaa se hemmetin kaappi takasi.
-hyllyt seinästä pois ja laittaa pakkelia noihin reikiin. (hemmetin cyprik-seinä. (vai miten se ny kirjotetaankaan?))
- Pakata nuo loput romut ja heittää roskiin kaikki turha..
- siivota,, 
Huomenna saadaanki avain uuteen asuntoon,, jee!! 
Lauantaina saadaanki sitte ruveta muuttamaan. M menee lauantaina ekaa kertaa yöhoitoon. Tää on varmasti pahempi mulle ku M:lle.  Mutta meillä on suunnitelmia lauantai-illaks. Me mennään J:n työkaveri luo istumaan iltaan. Me ollaan J:n kanssa limsalinjalla, mutta tää on eka kerta moneen vuoteen, ku lähetään niin sanotusti ulos!
Laatikkopino nousee ja nousee korkeemmaks.. Onneks mäki saan tässä muutossa kannella laatikoita. Tähän ku muutettiin niin olin raskaana ja kukaan ei antanu mun kantaa yhtään mtn.. Mun piti vaan siivota. :D
Mutta jatkamaan hommia ja mua jännittäää tää tuleva vloppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti