Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Haaste

10 vuotta sitten ...
1. Olin 13-vuotias
2. Menin ylä-asteelle.

3. Fanitin The Rasmusta enemmän ku laki sallii.
4. Huoneen seinät vuorattu The Rasmuksen julisteilla -.-
5. Hengailtiin kavereiden kanssa.

5 vuotta sitten ...
1. Täytin 18.

2. Sain ajokortin.
3. Kävin baareissa.
4. Pääsin siwaan töihin, (jossa siis olen edelleen)
5. Ajelin. :D


3 vuotta sitten ...
1. Valmistuin ammattiin.
2. 
Pääsin kouluun töihin <3
3. 
Lopetin (hetkeksi) kaupanalan hommat :DDD
4. 
Meille tuli kaikenkarvainen Oliver<3
5. Mentiin kihloiihn <3 Ja J pääsi pois armeijasta <3


1 vuosi sitten...
1. Meillä oli pieni parin viikon ikäinen poika. <3 

2. Mietittiin ahkerasti pojalle nimeä.

3. Nukuttiin koska sattuu. :D
4. Nautittiin vauva-arjesta <3
5. Nuuskuttelin vauvan tuoksua<3

Kuluneena vuonna ...
1. Menty naimisiin. <3

2. Ostettu oma asunto.
3. Muutettu.
4. Seurattu pikkumiehen kehitystä ja myös vähän autettu. 

5. Nautittu kotona olosta. :)


Eilen minä...
1. Vein M:n mummolaan ekaa kertaa yöhoitoon.
2. Siivosin vanhan asunnon.
3. Purkasin pahvilaatikoita.
4. Käytiin Class Ohlsonilla.
5. Käytiin omassa saunassa

Tänään minä ...
1. Heräsin.
2. Istuin koneelle.
3. Kirjoitan tätä...
4. .... Haen M:n hoidosta...
5. ... Ollaan kotosalla...

Huomenna minä ...
1. Mennään M:n kanssa vaaperoihin.
2. Leikitään M:n kanssa.
3. Käydään pyörähtääs huonekalukaupoilla.
4. Illalla katotaan telkkaria. :D
5. Ja sitte nukutaan.


Ylihuomenna minä ...
1. Aoin purkaa lisää pahvilaatikoita..
2. Aion järjestellä tavaroita paikoilleen.
3. Toivottavasti saadaan lamppuja enemmän kattoon.
4. Ja muutenki tätä enemmän kodiksi.

5. Taas saunaan. :D


Vuoden päästä minä ...
1. Olen töissä.
2. Tai ehkä kotona kahden lapsen kanssa?? :D 

3. Vietetään M:n 2.v juhlia
4. -
5. -



Typerää ku osa on tuolla pienimmällä ja en saa niitä saman kokosiks ku toi muua teksti.. -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti